۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۰۲

با اهدای یک دستگاه خودروی پراید/

تلاشگر نمونه کشوری در خراسان شمالی تجلیل شد

تلاشگر نمونه کشوری در خراسان شمالی تجلیل شد

بجنورد - خبرگزاری مهر: سید علی اکبر پرویزی طی مراسمی که در محل دفتر استاندار خراسان شمالی برگزار شد از بانوی تلاشگر نمونه كشوري استان و همچنين اعصای تیم جودو كارگري استان که به مقام قهرمانی کشور نائل آمده بودند تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این آئین استاندار خراسان شمالی با تاکید بر ساماندهی ورزش به صورت حرفه ای گفت: اداره کردن هیئت‌های ورزشی از سوی مردم و تامین منابع آنها از محل بخش خصوصی موجب می‌ شود که در صورت عدم اختصاص اعتبار دولتی به ادامه فعالیت آنها آسیبی وارد نشود.

پرویزی با انتقاد از اینکه بسیاری از هئیت‌های ورزشی متکی به منابلع دولتی شده اند افزود: مردمی بودن این هئیت‌ها می تواند به تداوم و ماندگاری بخش‌های مختلف ورزشی و حضور بیشتر ورزشکاران در رقابت های ورزشی کمک کند.

وي در ادامه با اشاره به سال اقتصاد و فرهنگ و ضرورت تلاش بیشتر در زمینه کارآفرینی و تولید گفت: بايد شرايط طوري گسترش پيدا كند تا جامعه كارگري، توليد كنندگان و كارآفرينان استان به سمت فعاليت بيشتر بروند و انشاء ا.. در سالهاي بعد تعداد بيشتري نمونه استاني و هم نمونه كشوري داشته باشيم.

پرويزي اضافه كرد: بايد فرهنگ كار بيشتر و تلاش بيشتر را در تمامي حوزه ها شاهد باشیم.

وي تصریح کرد: همه ما مديون تلاشهاي جامعه كارگري هستيم؛ چرا که اگر اين قشر نبودند توليد بارها با مشكلات جدي مواجه مي شد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی اظهار داشت: با تلاش اين قشر زحمتكش و به رغم اینکه رفع مشکلات جامعه کارگری هنوز به حد مطلوبی نرسیده اما بسیاری از مشكلات صنايع بزرگ و كوچك كه در حال ورشكستگي بودند توسط این قشر رفع شده است.

وي ادامه داد : فقط يك مرجع مي تواند مشكل اشتغال را حل كند و آن هم سرمايه گذاران و توليد كنندگان بخش خصوصي هستند.

 یادآور می شود: تیم جودوی کارگران خراسان شمالی در بيست و ششمين دوره رقابتهاي جودو كارگران كشور در 19 ارديبهشت ماه با شركت 120 جودوكار در قالب 21 تيم از استان‌هاي مختلف در سالن شهيد بابا نظر مجموعه ورزشي كارگران بجنورد برگزار شد موفق به كسب مقام قهرماني کشور شد.

در این مراسم استاندار خراسان شمالی همچنین از خانم زكيه گريواني به عنوان تلاشگر نمونه كشوري با حضور استاندار محترم و معاونين استاندار و برخي مديران كل برگزار شد تقدير به عمل آمد و ضمن اهداء لوح تقدير از طرف استاندار و وزير محترم تعاون، كار و رفاه اجتماعي، يك دستگاه خودوروی پرايد به‌عنوان هديه به وی اهدا شد.

 

کد خبر 2295705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha